About the College

Organisatie
Hoge betrokkenheid
Corpos is een slanke organisatie met een zeer professionele instelling. De professionals van Corpos zijn betrokken en leven zich in, in de werkelijke vraag van de klant. Zij weten uw wensen en doelstellingen om te zetten naar resultaat. Werkend vanuit creatieve invalshoeken, mens- en procesgericht. Wij staan voor een open menselijke benadering waarbij eerlijkheid en oprechtheid de vertrekpunten zijn in onze relatie met u.
Theo Bosters MCC
Corpos is op 1 juni 1999 door Theo Bosters opgericht. Na ruim
20 jaar ervaring aan opdrachtgeverszijde was de tijd rijp om
een eigen bureau te starten. In die periode van 20 jaar is hij
altijd actief geweest op het gebied van marketing en
communicatie voor nationale en internationale ondernemingen.
Hij deed zijn kennis en ervaring op bij organisaties als Holec,
LindetevesJacoberg (Ogem) en Simac Techniek N.V. Vooral bij
deze laatste heeft hij gedurende 14 jaar als Corporate
Communications Director het klappen van de zweep geleerd als
het gaat om communicatie van beursgenoteerde ondernemingen.
Zijn grote affiniteit met techniek enerzijds en onderwijs
anderzijds loopt als een rode draad door z'n leven.
Op 16
juni 1999 was Bosters een van de eerste 7 kandidaten die de
titel Master of Corporate Communication (MCC) van het
Corporate Communication Centre van de Erasmus Universiteit aan
zijn naam mocht toevoegen. Zijn thesis "Employee Communication
in Virtual or Network Organizations" werd genomineerd voor de
Shell Excellence Award for Corporate Communication.
Verder
is Bosters docent en examinator voor de communicatie B en C
opleidingen bij het SRM in Amsterdam.
Bosters richt zijn
aandacht voornamelijk op complexe positioneringsvraagstukken,
onderzoek (o.a. reputatiescan) en corporate communicatie.
Daarnaast is hij actief in het verzorgen van training en
coaching.
Anne-Marie Bosters
Ondersteunt de administratieve organisatie met o.m. het
verwerken van onderzoeksgegevens van respondenten en de
operationalisatie van direct marketing activiteiten. Reputatie
en marktonderzoek vinden veelal digitaal plaats, eventueel
ondersteunt door telemarketing. Anne-Marie heeft ruime
ervaring in telemarketing opgebouwd bij vereniging De
Zonnebloem en zelfstandig (deel) bevolkingsonderzoek
uitgevoerd voor de gemeente Breda.
Free Lance medewerkers en
stagiares
Corpos werkt continu samen met vaste free-lance specialisten
voor strategie (Alfred Kool), creatie (Christ van den Broek),
copy (Jolanda Esselink). Omdat Corpos een lerende organisatie
wil blijven wordt er in ruime mate gebruik gemaakt van jong
talent die stageplaatsen krijgen aangeboden.